ქუთაისის N37 სკოლის 5(ა) კლასი.კომპლექსური დავალება:,,ძველისგან განახლებული ახალი,, თემა , მართკუთხედის ფართობი და პერიმეტრი, ,,ოჯახმა გადაწყვიტა გაეახლებინა სოფლად სახლი და შემოეღობა ეზო.მოსწავკეებს დაევალათ გამოათვალათ თითოეული ოთახის ფრტობი,საჭირო ფილების ზომა და დაედგინა რა ზომის ღობე და რა რაოდრნობის ბოძი იყო საჭირო ეზოს შემოსაღობად,, მათ დავალებას თავი კარგად გაართვეს.გამყარდა ცოდნა და მოსწავლეები გაეცნენ რეალურ ცხოვრებაში აღნიშნული თემის გამოყენების მაგალითს.
ქუთაისის N37 საჯარო სკოლა 5(ა) კლასი ჯგუფური მუშაობა.განვლილი მასალის შეჯამება.მართკუთხედის და კვადრატის ფართობი,პერიმეტრი. მოსწავლეებს დაევალათ შემდეგი მისია: დავალება N 1 გიორგიმ მართკუთხედის ფორმის ბაღის მოპირკეთება გადაწყვიტა ფილებით.გიორგის ბაღის სიგრძე 5მ,ხოლო სიგანე 4მ-ია.ხოლო, ასევე მართკუთხედის ფორმის, ფილის გვერდები კი -40სმ და 30სმ-ია. გიორგიმ ამასთანავე გადაწყვიტა კვადრატის ფორმის ხუთი ყვავილნარის გაკეთება ,რომლის გვერდი 20სმ-ია. რათანხა დაუჯდება გიორგის ბაღის მოპირკეთება თუ ერთი ფილა თავის დაგების თანხასთან ერთად ღირს 12 ლარი? დავალება N2 გიორგის ეზოს ასევე მართკუთხედის ფორმა აქვს რომლის სიგრძე და სიგანე შესაბამისად 9მ და 11მ -ია.გადაწყვიტა მესერის შეცვლა.რა თანხის მესერის ყიდვა მოუწევს გიორგის თუ 1მეტრი თავის დამონტაჟებით ღირს 25 ლარი.ასევე გაითვალისწინე რომ გიორგი ჭიშკარსრომლის სიგრძე 3 მეტრია,რომელსაც არ ცვლის. მასალების მოსატანად გიორგის ქალაქში მოუწევს წასვლა დავალება N3 გიორგი გეგმავს მანქანით წასვლას რომლის სიჩქარეა 50კმ/სთ. მას აქვს ქალაქამდე ჩასვლის ორი ვ
Comments
Post a Comment