ქუთაისის N37 საჯარო სკოლა.9 (ა)კლასი კომპლექსური დავალება ,,საგზაო მოძრაობის წესების დაცვა,,

,,გიორგი,საკუთარი ავტომანქანით შუქნიშნის გავლის შემდეგ,საგზაო პოლიციის პატრულმა გააჩერა წითელზე გავლა აღნიშნა ჯარიმა გამოუწერა(20 ლარის ოდენობით).გიორგი არ დაეთანხმა პატრულს,არც ჯარიმის გადაიხადას აპირებდა.4 თვის შემდეგ გიორგის მოუვიდა შეტყობინებ,რომ მისი ჯარიმა 80 ლარამდე გაიზარდა..ეს შემთხვევა რამდენიმე წლის წინ მოხდა.

 შეისწავლეთ შესაბამისი კანონი და გმოთქვით მოსაზრება _კნონიერი იყო თუ არა,საგზაო პატრულის მოქმედება,საურავის გადახდის რა წესი მოქმედებდა კანონმდებლობით(რა პროცენტობით იზრდება საურავი)თვლით თუ არა ამჟამად არსებულ წესს სამართლიანად?იქნებ თქვენ შემოგვთავაზოთ ჯარიმის გადაუხდელობის შემთხვევაში შეტყობინებისა და საურავის დარიცხვის თქვენეული სისტემა.პროცენტის დღიცხვის რა წესს გამოიყენებდით და რა რაოდენობით? ,,

თემა: რიცხვითი მიმდევრობები.

             არითმეტიკული პროგრესია.

             გეომეტრიული პროგრესია.

მოსწავლეებმა მოიძიეს ინფორმაცია,გამოთქვეს საკუთარი აზრი შეთანხმდნენ ერთხმად,რომ ადგილი ქონდა ადმინისტრაციულ სამართალდარღვევას და შემოგვთავაზეს ალტერნატიული საურავის დარიცხვის და გადახდის სისტემა.აღნიშნულის შესახებ აზრთა სხვადასხვაობის გამო გადაწყდა 29.02.2024 ჩატარდეს როლური თამაში ინსცენირება სასამართლო სხდომის და ნაფიცი მსაჯულების (კლასის ნაწილი მოსწავლეების)დახმარებით მივიდნენ ოპტიმალურ შედეგამდე.










Comments

Popular posts from this blog